söndag, februari 06, 2022

Pratade om helikoptrarna som hovrade över Gerdsken

 På morgonen lyssnade jag på Frank Zappa i Sheik Yerbouti.

Jag gjorde även frukost och läste GP om Putin och om att de ekonomiska insatserna mot Ryssland kommer att slå hårt mot ekonomin i Ryssland. Putin stryper gastillförseln över Ukraina. Men då har Västeuropa gas från Quatar. 

Efter frukosten körde jag till gymmet. Det gick hyfsat att träna. Det var först på slutet jag träffade några att prata med. Vi pratade om helikoptrarna som hovrade över Ica igår. Kari sa att de har värmekameror för att hitta personer som flyr. Men träningen gick skapligt. Det var några muskelknuttar som jag inte kände.

Det kändes bra att träna trots att jag fortfarande hade ont i höften.

* Två OS-guld.
* Var på gymmet.
* Lyssnade på Frank Zappa.