lördag, januari 22, 2022

Träffade Kari på gymmet

 Sov skapligt och jag vaknade kvart över sex. Jag lyssnade en stund på en Rolling Stones som jag inte tror jag lyssnat på förut. 

Under frukosten såg jag Uppdrag granskning på TVn det var ganska dystert om förfalskade pass och sedan glöm aldrig Pela. Efter att ha hört Marcus Oscarsson  prata politik på fyran så körde jag till gymmet. Det var inte så kallt så idag startade bilen direkt. Det blev ett bra pass. Det var många kvinnor som tränade. Gällivare med fru var där och Kari var där också. 

Efter gymmet åkte jag hem och åt lunch sedan åkte jag tillbaka och hade fotvård. Det kändes bra för det var längesedan

Riktigt vårlikt väder idag. 

Konstigt att jag inte lyssnat på mer Rolling Stones efter Mick Taylors avhopp och Ron Wood tog vid. Det är mer popig musik.

Väntar på fotvård.

* Fotvård.
* Solen
* Gymmet.