söndag, januari 23, 2022

Hömtade TV-box

 Det var nollgradigt och det var ju bra för bilen. Vaknade ett par minuter över sex och jag hade drömt att jag stod i en kö för att betala en bakelse. Men då hade jag glömt koden till mitt betalkort så efter tredje försöket gick inte längre mitt kort.

På morgonen såg jag reprisen av stjärnorna på slottet med Grynet Molvig. Ett inte speciellt spännande program men min syltsmörgås var i alla fall god. 

Efter frukosten körde jag till Ica och hämtade en TV-box. Jag passade även på att handla bröd. Efter Ica körde jag till gymmet. Det blev en skaplig träning. När jag skulle gå träffade jag Kari och pratade lite med honom. Efter gymmet körde jag till Pressbyrån och förlängde mitt månadskort. Jag funderade på vad jag skall säga när jag kommer tillbaka till jobbet, men i onsdags kunde jag knappt gå.

När jag kom hem lyssnade jag på Wings. Wings är livsbejakande.

Här gör jag frukost.