torsdag, juli 07, 2022

Tränade på gymmet igen

 På morgonen körde vi Kristinas bror till stationen. När vi lämnat av honom på tåget mot Strängnäs så körde vi till Ica nära och handlade yoghurt, pizza slice, och körsbär. Hemma tog jag bilen till gymmet. Det var ett skapligt pass. Jag pratade med en iranier som jag hälsat på förut. Han berättade att han varit i Iran en gång efter revolutionen och då tog polisen honom och sedan fick han muta sig ut.

När jag kom hem lyssnade jag på en Sommarpratare i P1 och det var Sverker Sörlin. Det var riktigt bra om ångest och om vikten av att kunna historia. I eftermiddag ska jag läsa "Midnattsbarnen" av Salman Rushdie.

Idag lyssnade jag på Black Sabbath tyckte den låten passade idag.

Kristina har handlat på morgonen

* Gymträningen.
* Handlade lite.
* Bokade tid för klippning