fredag, juli 08, 2022

Bokade resa med Rolfs buss till Lousiana.

 Idag lyssnade jag bland annat på Barry White. Ska försöka vara positiv på sommaren.

* Gymmet

* Miles Davis.

* Nikita frisör.

På morgonen gjorde jag frukost. Kaffet satte igång magen. Tragiskt med Shinzo Abe som sköts ihjäl. Varför gör de så till ingen nytta. Jag rekommenderar träning för att komma över ångesten.

Jag var på gymmet på morgonen. Hälsade på en man som jag kände igen han brukar gå med en schäfer. När jag gjorde axelpress så kom en man och ville hjälpa mig. Jag har tränat i 23 år ändå behöver jag hjälp ibland. Det är balansen jag har problem med ibland. Och idag var det magen också efter ärtsoppan igår. 

Jag överger salong Picasso. Han slutade ta swisch han ville bara ha kontanter. Han ville väl slippa betala skatt?

Lyssnade en stund på Miles Davis.

Bitches Brew.

Tänk att de till och med skriver i 1177 angående min hosta för någon vecka sedan.

Förkylning och sjukskriven i en vecka, har hosta, framförallt nattetid, testat Bromhexin men upplever att hostan blev värre, mer besvär när han ligger ner.

Under tiden som jag väntade på an tid att klippa mig bokade jag en resa med Rolfs Bussresor till Lousiana i Danmark. Slutar semestern med lite konst.