tisdag, mars 08, 2022

Många beställningar till A-huset.

 Det gick bra att åka till Göteborg men det var ett gammalt och litet tåg. Jag fick en plats bredvid Leja so  satt och studerade Magnetröntgen. I Göteborg var det bra två minuter till att tvåans spårvagn gick.

På jobbet på Universitetsbiblioteket  började jag med att avregistrera en hög med böcker som jag inte hann  igår. Sedan var det full fart hela förmiddagen med att hämta böcker och broschyrer på hus A. 

Jag blev hemskt trött i benet. Det var mycket gående på förmiddagen.

När jag åt lunch såg jag en kvinna som hade en tröja som det stod Never mind the bolloks

Jag gick och funderade på om det är lämpligt ett en handikappad person som jag ska fortsätta jobba.

En målning som Kristina gjort.

Jag åkte tidigt från jobbet för att komma i tid till gymmet. När jag kom dit så var det inte så mycket folk. När jag höll på med de sista ben övningarna så kom "Kabeldon". Han har haft en hjärtinfarkt så han är försiktig med träningen.