lördag, mars 19, 2022

Besökte Bälinge sopåtervinning

 Sov länge. Gick upp först halv sju och gjorde frukost. Drömde att jag var på en restaurang och behövde göra iordning middagen själv. Direkt efter frukosten körde jag till Bälinge för att slänga sopor. Dock åkte jag förbi avfarten till sopåtervinningen så jag fick åka enda till Vårgårda för att vända och sedan tillbaka till Bälinge.

Direkt efter sopåtervinningen körde jag till gymmet det gick ganska bra. Jag tränade snedbänk med 16 kilo. Sedan träffade jag idrottstränaren Kjell och Kari.

Efter gymmet körde jag hem och lyssnade på TV4 nyheterna med en intervju med Carl Bildt och han trodde att det skulle bli ett långvarigt krig i Ukraina. Putin kommer inte att ge sig. Bildt nämnde att Ryssland är splittrat i två läger. De som ser på den statliga TVn och de unga som ser på youtube.

Hemma kopplade jag av med att lyssna på Roxy Music

Kastar det ena och det andra på Bälinge sopåtervinning.


Etiketter: ,