torsdag, december 30, 2021

Ishalt när jag gick och gjorde ärenden i Alingsås

 På morgonen idag tog jag bilen till vårdcentralen i Alingsås och fick min tredje spruta mot corona, Men det var ishalt att gå den lilla biten från bilen till stugan där de tog sprutan. Jag fick en spruta mot influensa också.

När jag gjort det körde jag till centrum och köpte en flaska champagne inför nyår. När det var avklarat körde jag till polisen och hämtade mitt nya pass. Det var inte sandat eller saltat utanför polisen heller, utan broddar hade jag stått på näsan.

Idag lyssnade jag på gamla the Band.

Kö utanför systembolaget.

(Kristina frågade vad jag vill göra egentligen? Jag vet faktiskt inte. En av mina kusiner är i Thailand och det verka trevligt. Kristina vill resa i Sverige. Tråkigt att sitta länge på buss).





Etiketter: , ,