onsdag, december 29, 2021

Is halka och få beställningar.

 Sov bra. Gick upp kvart över fyra. Såg lite på rapports årskrönika. Idag tog jag broddar när jag klev ut mot bilen. Bilen var isig men den startade. Vid stationen pendlade Johan och Filippinskan också. (Jag har glömt hennes namn redan Aina(?) kanske det var. Tåget var i tid så jag hann med tvåans spårvagn. Tur att jag tog broddar 

På jobbet på biblioteket var det inte många böcker att köra ut och sedan. När min kollega skickat beställningarna så var det bara att hämta dem. 

(2017 var de och tittade på robotar för biblioteket, men sedan dess verkar det inte hänt något. A-huset står kvar och används.)

Det var så lite beställningar att jag fick tid att ordna schemat för 2022.

* Ordnade Excelschemat Tidra med hjälp av IT-gruppen.

* Hade broddar.

* Låntagare M ringde och önskade gott nytt år.

Lyssnade några sekunder på Ten Years After. Bluesrock passar bra i slutet av året.

Sitter på plan nio och vilar benen.



Etiketter: ,