torsdag, november 18, 2021

Idag hade jag besök av en fysterapeut

 På morgonen tänkte jag på Ramones Jag har ju sett dem en gång i Stockholm.

På jobbet hade jag utskick i öppna magasinet. Jag körde tre varv ut med böcker. Det kom fler efter hand. Studenterna läser verkligen mycket böcker. Det märks knappast att det finns elektroniska böcker nu. 

(Gamle L.-ledaren Bengt Westerberg ska inte rösta på L. så läng de samarbetar med SD...)

Efter att ha kört ut böcker så gick jag till studentmatsalen och drack championsoppa.

På eftermiddagen körde jag ut en runda med tidskrifter.

På eftermiddagen gick jag på rehab. Det var mest om hjälpmedel jag kunde få.

Musfällan.

Jag tog ett tåg så jag innan jag träffade fys-terapeuten så handlade jag lite för helgen.

(Det är så irriterande att balansen är dålig. Det är så konstigt)

Min rollator i förrådet.