tisdag, november 23, 2021

Fullpackat på spårvagnen

 Det var mycket folk på Drottningtorget i morse. En kvinna i nikab stod vid spårvagnshållplatsen och talade ivrigt i telefon. Visserligen har många munskydd fortfarande men nikab ser nästan lite hotfullt ut. Idag hade jag hämtning på våningarna 1-9. Jag var först på biblioteket så jag började med att lyssna på lite tung musik som Magazine med Barry Adamson och Howard Devoto.

Sedan var det bara att hämta mina beställningar och åka ner till plan ett och hämta bokbeställningarna. "Kämpen" körde sedan ut böckerna till våningarna. Han log brett när han körde ut vagnarna.

Lunch åt jag på Mandarin. Personalen där är trevlig. Sedan köpte jag bröd på Steinbrenner. Jag blev väldigt trött i mitt vänsterben.

Biblioteket klockan sju på morgonen.

Jag gick lite tidigare från jobbet. Jag hade en så kallad Friskvårdstimme. Den timmen tog jag på gymmet och tränade de gamla vanliga övningarna. Det är många muskulösa killar på gymmet på vardagarna.



Etiketter: , ,