söndag, november 21, 2021

Besök på Brobacka kaffestuga

 Uppe vid sextiden. Gör frukost och ser på Rederiet . Lyssnade lite på julmusik. Efter frukosten körde jag till Ica. På Ica träffade jag en gymmare. Han har inte varit där på ett tag för han har börjat skjuta på lerduvor. 

  På gymmet testade jag bänkpress för första gången på månader och det kändes ovant. Kanske ska hålla sig till hantelpress? Efter gymmet väntade jag på Kristina en stund. Vid halv tolvtiden körde jag till Brobacka kaffestuga. Solen sken och det var 3 plusgrader. På stugan åt jag en våffla med hjortronsylt och en smörgås med ost och paprika.

När jag kom hem lade jag mig genast att vila.

(Kristina tycker man ska tänka på döden, det vill säga begravning. Jag tycker man ska leva nu.)

Angående politik så är det svårt att välja. Men jag tror att ett stort parti kan göra mer om man tycker någorlunda lika.

På morgonen lyssnade jag på Paul MacCartney.

På Brobacka kaffestuga.



Etiketter: ,