söndag, juni 05, 2022

Tankar om valkompasserna

 Jag tänkte på alla de här valkompasserna som varje tidning eller TV har nu. Jag kan ju säga att det inte blir som jag trott. Vänsterpartiet kommer alltid sist trots att  som partiledare tycker jag Nooshi Dadgostar är bra. Undrar hur de knåpar ihop de här testerna DN:s är bra där du ser vad de olika partierna tycker i varje fråga. Men TV4:as är roligare med Marcus Oscarsson som kommenterar spörsmålen. Men ska man gå efter valkompassernas utlåtande eller välja den partiledaren du tycker är bäst?

För övrigt skiner solen och jag har ätit frukost idag och sedan kört t ill gymmet. Jag kom åt smithmaskinen idag. Jag träffade Fredrik, plåtslagaren, bläckfisken och såg Floyd Patterson är. Milan kom när jag var färdig med t

Annars satt jag mest hemma och lyssnade på Michael Connelly i Storytel.

I köket med dagens t-shirt.


* gymmet
* Kommisarie Morse.
* Sofielund Falköping