torsdag, juni 09, 2022

Många böcker att köra ut

 Körde om vanligt till Alingsås station. Min pendlarkompis Janne går och lägger sig halv tolv jag förstår inte hur han orkar? Tåget kom i tid. I Göteborg kom jag med tvåans spårvagn. På biblioteket skrev jag in mig i excel program. Sedan lyssnade jag ett par sekunder på Nina Simone. När jag gjort det körde jag ut allka böcker. "Kämpen" stod redan och väntade på böcker på plan nio.

"Du är stark", sa ja när jag staplade våning nios böcker i hans famn.

"Nej jag är inte alls stark", sa Kämpen.

När jag kört ut böcker så ställde jag upp kursböcker och när jag gjort det så ställde jag upp böcker på plan 6b. En kollega hjälpte mig med böckerna på 5a och 6a.

En stor lyftkran som flyttar baracker.

* Passade på att handla på vägen hem.
* Fick en kopp med posten som jag beställt.
* Fick hjälp med att ställa upp alla böcker.