måndag, mars 14, 2022

Bytte till sommardäck

 Gick upp vid strax över sju och gjorde frukost. Jag läste tidningen under tiden som jag väntade på att Kristina skulle komma tillbaka från en löprunda.

Efter att ha läst lite tog jag bilen till Ica och handlade lite. När jag gjort det körde jag till Börjessons bil och bytte till sommardäck på bilen. När jag gjort det åkte jag hem och väntade på att Second hand affären Vinden skulle komma och hämta ett bord som Kristina tyckte var för stort. Efter pajen till lunch körde jag till Nauclers fotvård och fick en timmas fotvård.

Alla pratar om kriget. Bör nog inte följa med för mycket. Fotvårdsterapeutens make som är ordningsvakt på Göteborgs central sa att det börjat anlända flyktingar från Ukraina.

Idag lyssnade jag på Lou Reed.

Däcksbyte på Börjessons bil.