onsdag, januari 05, 2022

Hälsade på faster Kerstin

 Var upp halv sex och gjorde frukost. Jag läste tidningen och såg på morgonnyheterna. När jag gjort det körde jag till Ica och handlade yoghurt och färdigmat. Jag fick en bra parkeringsplats trots att klockan hunnit bli åtta.

När jag såg på min förfrågan i vårdguiden såg jag att jag fått svar från Södra Älvsborgs sjukhus. I mars har de en tid för mig för MR-undersökning. Jag hade skrivit att jag inte kunde gå så långt längre.

När det var avklarat Körde jag till äldreboendet och hälsade på faster Kerstin. Idag såg hon trött ut. Hon sa att hon inte mådde så bra, men jag tyckte hon såg bättre ut efter att ha ätit lite choklad och tittat i ett fotoalbum från Irland.

Lunch åt vi på restaurang Sjöö. Schnitzel och en öl. Det var okej men jag blev trött.

Hemma såg vi på en deckare: Fader Brown.

Idag lyssnade jag på Savoy Brown


Ica klockan halv åtta på morgonen.


Etiketter: ,