tisdag, november 02, 2021

En dag med rehab

 Gick upp klockan sex trots att jag var ledig. Jag gick upp och tittade på nyheterna. Angelica Bengtsson slutar med stavhopp. Efter frukosten körde jag till Alingsås centrum och köpte ett bälte och en flaska sydafrikanskt vin. (Flaskan kan ju stå hemma behöver ju inte dricka upp vinet) Efter att jag gjort det jag hade planerat åkte jag förbi Hemköp och handlade yoghurt, ägg och kålpudding. 

Efter lunchen åkte jag till Närhälsan och hade ett samtal om rehab. Jag nämnde att rollatorn inte passar. Då sa hon att hon kunde komma hem till mig och prova en lämplig rollator.

Efter rehaben så körde jag till gymmet och tränade en lätt runda. Det var inte så mycket folk där. 

Hemma sålde jag Volvo Cars tyvärr aktien rasade för mycket. Jag gick inte med någon vinst. Jag fick lite kalla fötter när den bara rasade.

Idag lyssnade jag på John Lee Hooker

rehab.


Etiketter: ,