måndag, maj 30, 2022

Lyckades få en biljett till Springsteen

 Sov då och då på natten. Gick ändå upp klockan fyra och gjorde frukost. På tåget till Göteborg var Lea med. Som 18-åring jobbade hon på ett kryssningsfartyg.

På Universitetsbiblioteket började jag genast köra ut böcker. Tack och lov fick jag hjälp av en kollega att ställa upp böcker för klockan tio aå ställde jag mig i kö för att köpa biljetter till en konsert med Bruce Springsteen nästa år. Biljetterna tog slut på en halvtimme lika länge som jag stod i kö för att få två biljetter. 

Efter lunch fortsatte jag att registrera tidskrifter. Det verkar som om personalmatsalen har stängt för sommaren så jag får väl gå till Tugget.

Jösses vad populär Bruce är. Det är ju hela the E Street band som är bra.

Det var många tidskrifter att ställa upp. Det blir så om jag är borta några dagar. 

* Fick biljett till Bruce Springsteen.

* Pratade med kollegor från Biomedicinska.

* Fickhjälp att ställa upp böcker.

Etiketter: