torsdag, maj 12, 2022

Jag hade Utvecklingssamtal

 Många bilar redan klockan fem på morgonen vid Alingsås station. Hann precis med tvåans spårvagn. På Humanistiska biblioteket ställde jag upp böcker så mycket jag hann innan en kopp kaffe och ett utvecklingssamtal:

* Orkar jag med uppsättning av tidskrifter själv. Det är fem som registrerar men bara jag som ställer upp.

* Vad mäktar jag med i bokuppsättningen?

* S. eller R. får klättra på stegar.

*Jag flera av besökarna i Läsesalen.

* Min uppväxt.

* Reklamerar tidskrifter.

* Behövs fler som ställer upp tidskrifter.

Efter samtalet fortsatte jag att ställa upp tidskrifter.

Lyssnade lite på David Bowie.

Sprängning under biblioteket

Lunch stapplade jag iväg till Näckrosen och åt ärtsoppa med fläsk inklusive pannkakor med grädde och sylt.
  På eftermiddagen ställde jag upp tidskrifter.