tisdag, september 01, 2020

Utslagen av ny medicin

 Klockan två i natten som var jag tvungen att skynda mig upp och kräkas. Jag tror jag stod lutad över toa i tjugo minuter. Jag fick ny medicin för att slippa gå upp och kissa så ofta. (Jag klandrar absolut inte läkaren för något sådant här de vill ju mitt bästa). Vid femtiden gick jag upp och läste bipacksedeln och där stod det illamående kunde vara en biverkning. Vid sextiden sjukskrev jag mig för magen var i olag på alla sätt och vis. Det  var en pytteliten tablett som ställde till det.

Jag gick och lyssnade på en lugn Elvis Presley Det blev inget gym idag, mest vila. Jag fortsatte läsa Nattskiftet av Michael Connelly. 

Sedan bytte jag till aktiefonder i PPM mest för att jag hade inget annat för mig.

Jag känner lite skuld för att jag är hemma. Men det är ju meningen att man ska piggna till så gott det går.



Etiketter: , ,